Egy kis reklám...

Reklám telefon

Mi ez a blog?

Spórolj pénzt, időt, energiát... és egy "mi lett volna ha" kezdetű mondatoktól hemzsegő életet...

Friss topikok

élet kontra Élet

2008.07.22. 11:57 | tenno | Szólj hozzá!

Címkék: élet

Szerintem az Élet csodálatos. Az élet is csodálatos. Az ember akkor kezd el gondolkodni, ha az ő élete nem az ő Élete. Azt gondolja ő Ember ezért neki Élet dukál, pedig ő is "csak" ember, ám tényleg Élet a járandósága. Járandósága...?? Á dehogy!! Ő maga az Élet! Eredetétől fogva ő maga az Élet! Csakhogy emberek vagyunk és életet élünk. És ezzel semmi baj nincs: ha ember + élet = teljesség, akkor nyertünk! Azonban ha ott a hiány, sokaknál elindul a keresés, elindul az Élet megtapasztalásának vágya. Ha messze bahatoltunk az élet sürű, áthatolhatatlan dzsungelébe, megtaláljuk az Élet sugárzó Boldogságát és akkor megtaláljuk magunkat: az Embert.

Ám azt mondom, Boldog lennék ha én lennék az ember és én lennék az élet: feltéve, ha ez Én lennék...

Boldog lennék akkor is, ha én lennék az Ember és én lennék az Élet: feltéve, ha ez Én lennék...

E kettő között semmi különbség nincs, mert mindkét esetben Boldog lennék...

Hajszolni egyiket sem érdemes: élni vagy Élni annál inkább...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolj.blog.hu/api/trackback/id/tr23579741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása