Egy kis reklám...

Reklám telefon

Mi ez a blog?

Spórolj pénzt, időt, energiát... és egy "mi lett volna ha" kezdetű mondatoktól hemzsegő életet...

Friss topikok

Sebességmérés, avagy jó hogy jelenleg nem kell fizetni, ha gyorsan hajtunk?

2007.10.30. 12:39 | tenno | Szólj hozzá!

Címkék: gyorshajtás

    Először is ennek semmi köze a Szolgáltatókhoz, de spórolni azt bizony lehet - és nem is keveset. De vajon, jó ez így? Most akarják bevezetni az objektív felelősséget. Ugyanis jelenleg, ha nem egyértelmű, hogy kivezette a kocsit, akkor ha utólag próbálják behajtani a büntetést, az bizony nem fog menni, ugyanis magam és családtagom ellen nem vagyok köteles vallani. És miért ne lenne egyértelmű? Mert a képről nem lehet egyértelműen megállapítani, hogy ki vezetett, márpedig a mai eszközök használata mellett ez nem ritka, másrészt meg akármilyen szuper is egy berendezés, ha én csukját húzok a fejemre, akkor senki se fogja megmondani, hogy ki vagyok.
    Ha bevezetik az objektív felelősség megállapításának lehetőségét, akkor bizony a kocsi üzembentartóját fogják megbüntetni, ha ő vezetett ha nem, és majd neki kell behajtani ezt az összeget a tényleges "elkövetőn", aki valószínűleg valamilyen ismerőse, családtagja, rokona lesz majd. Csakhogy ez alkotmányellenes, mert olyanért nem büntethetnek meg, amit nem is én követtem el, tehát alkotmányt kell módosítani.

    Kérdem én: Inkább maradjunk meg az alkotmányos jogunknál - hiszen nehogy már azért büntessenek meg amit el sem követtem -, és legyen kibúvó a büntetés alol
          vagy    igenis fizessen a tulaj és majd ő behatja azt a pénzt, de így legalább valaki mégiscsak meg lett büntetve a vétségért...

   

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolj.blog.hu/api/trackback/id/tr73212999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása