Egy kis reklám...

Reklám telefon

Mi ez a blog?

Spórolj pénzt, időt, energiát... és egy "mi lett volna ha" kezdetű mondatoktól hemzsegő életet...

Friss topikok

Banki utalás drágán, olcsón, ingyen...

2007.10.02. 14:43 | tenno | 40 komment

Címkék: bank

A szitu: nagyobb összegű pénzt kellett utalnom. Hát nézzük csak:


Első lehetőség: eseti átutalás bankban 4500 Ft /merthogy akkora az összeg/ - Isten ments!!!

Második lehetőség: eseti átutalás interneten, telefonon 3500 Ft /már jobb, de még nagyon sok/

Harmadik lehetőség: utaljuk át ezt az összeget állandó átutalás formájában - fiókban 50 Ft, interneten, telefonon ingyen /ez már valami ugye?/, mert hát ki tiltja meg, hogy egy összeget beállítsak állandó átutalásként, majd amint először teljesül le is mondjam. No ennek mondjuk az én bankomban már 100 Ft a költsége, de mégsem 4500!!

Negyedik lehetőség: Barátom még tovább ment, mert ő - mint ősbankellenes - még azt a 100 Ft-ot sem akarta kifizetni, és az alábbiak szerint járt el: beállította az összeget havi rendszerességgel, első teljesítés x hónap 5-e, a megbízás pedig szóljon e hónap végéig. Eredmény:5-én át lett utalva a pénz (ingyenes), a hó végén lejárt a megbízás, azaz még le sem kellett mondani és megspórolt 100 Ft-ot.


Leszögezem én sem szeretem a bankokat, mert szerintem irreálisan nagy bevételekre tesznek szert és ezt rajtunk, illetve a kis megspórolt pénzünkön keresztül teszik. Szóval ahol csak lehet és engedik, ki kell használni a lehetőséget egy kis spórolásra. Ugyanis nem 100 meg 50 Forintról van szó, hanem ezeknek a többszöröséről egy ember esetében és hány ügyfele is van egy banknak…???

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolj.blog.hu/api/trackback/id/tr98183567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Héttörpe (törölt) 2007.10.02. 15:34:00

raiffeisen lendület csomag. átutalás díja: zéró. Bármekkora.

Zolib 2007.10.02. 15:36:43

Az Első lakáshitelnél egyáltalán nincs banki költség.
Előnyei:
- nincs átutalási díj
- nincs havi zárási és egyéb kezelésidíj
- teszőleges utalási keret
- (környezetvédőknek:) le lehet mondani a papíralapú értesítést
- ügyfélszolgálat csillagos 5 (egyszer nem tudtam kivárni, míg az egyik ügyintéző átkapcsol a másikhoz, mert dolgoznom kellett, maguktól visszahívtak és még segíteni is tudtak)
- napi kamatozás (jóvá is írják minden hónap végén, nem úgy mint az OTP-nél, ahol csak x havonta)
Hátrányai:
- nincs saját automatája (így 189.- HUF ha GBC automatából veszel fel pénzt és 289.- HUF ha egyéb automatából pl. OTP)
- kevés fiókja van, de teljesen fölösleges is mert mindent elintéznek telefonban
- csak saját klienssel lehet online műveleteket végezni (titkosított, egyszerű és korrekt)

www.elsolakashitel.hu

tenno 2007.10.02. 15:41:26

Na ja! Lendület csomaggal díjmentes, de mi van ha valaki csak egyszer akar utalni, ezért csomagot váltani nem érdemes...

Zolib 2007.10.02. 15:43:19

Nem mellesleg a kártyadíj benne van a nyitásidíjban (2800.-HUf ha jól emlékszem) és a társkártyadíjja 1000.- HUF 2 évre. (az OTP-nél a saját kártyadíjja 1500.-HUF 1 évre)

tenno 2007.10.02. 15:45:42

Zolib: amit írtál jól hangzik, csak sajna nagyon sokan valamiért nem akarnak megmozdulni - adott esetben bankot váltani -, hogy csökkentsék banki költségeiket, de sírni azt tudnak... Egyébként meg sajnos az a tapasztalat, hogy minden banknál van valami bibi... nem szeressem őket...

Zolib 2007.10.02. 16:25:20

Tenno: ezt hívják butaságnak. Az emberek megrögzötten ragaszkodnak a régi dolgaikhoz még akkor is, ha már régen használhatatlan. Ezzel nincs is baj amíg egy még a nagymama által használt bundabugyiről van szó, de egy szolgáltatásnál, miért nem választja azt ami neki a jobb? Csak azért mert azért meg kéne mozdulni? A barátnőm régebben minden pénzügyét az OTP-nél intézte, két hónapba került ellapátolni onnan mindent, mert nem voltak túl segítőkészek (érthető okokból, bár olyanokat kamuzni, hogy elveszett a lemondónyilatkozat, az egy kicsit erős), de mostanra átlátható a számlája. Megérte, mert mindenféle "szolgáltatásért" havonta 600-800 forintot vontak le, úgy hogy a bankban a saját ügyintézőjük nem tudta megmondani, hogy melyik hónapban mire vontak le pénzt. Olyan dumákkal akartak hasbaakasztani, hogy van olyan bankjuk ahol a banki kérdésekre és van ahol a hitellel kapcsolatos kérdésekre tudnak válaszolni. Természetesen mi mindig a rossz fiókban próbálkoztunk. :)
Az ELLA bank előtt én is OTP-s voltam, úgyanúgy azt gondoltam, hogy bankból csak a berobbantott bank a jó, de az ELLA kezdi megváltoztatni ezt a véleményemet.
Némi adalék:
Amikor nyitottam a számlát még javában a fősulira jártam hónap közepén befizettem a számlanyitásidíjjat (ezt faramuci módon csak rózsaszínű csekken lehetett, hiába a technika csodái) és a következő hónap elejére 3 forintot kamatozott, amit én csak két hónappal később vettem észre. Mert addigra volt annyi pénzem, hogy érdekes volt a számlámmal foglalkozni. Jót mosolyogtam rajta. :)

sunyi 2007.10.02. 16:30:55

Gyerekek! Az OTP.nél kivsvállalkozói alapból 2400 Ft + költségek (!)
Pl. CIB: 1490 + mérföldekkel minősgibb szolgáltatások...
Klikkbank: 490 Ft (+ valéamivel drágábba eseti költségek(
Node gyerekek: az OTP??????? Tényleg érthetetlen, aki ott van. És ez Mo. piacvezető bankja... Nem lehet, hogy a magyarok szellemi színvonalára alapoznak? Ezek szerint joggal. Ez egy ilyen nép.

nyúl 2007.10.02. 16:51:57

Én is az Ellánál vagyok (előtte volt Postabank, OTP, meg ERSTE), ég és föld.
Nem kell szarakodni lekötéssel, mert lekötetlenül ugyanannyi a kamat (nem sávosan), mint a többi kereskedelmi banknál, nincsenek átláthatatlan költségek, tulajdonképpen csak a pénzfelvét kerül pénzbe.
Frankó a telefonos ügyintézés. Nagyon barátságos. Teljesen korrekt és alapos minden kimutatásuk.

RnYk 2007.10.02. 17:41:47

Mennék én is, de lakáshitel köt az ERSTE-hez...
Gondolom nem lehet kihúzni az alól a számlát.
Meg: kártya, hitelkártya, dombonyomott kártya... Ehhhh

Kettőt tartani meg szerintem fölösleges...

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2007.10.02. 17:46:52

Nekem most Lendület számla van a bólogatós bankban, de előtte én is a hárombetűs mamutnál voltam, és örültem, mikor váltottam.

Az igazság az, h. amíg diák az ember, mindenhol jobb feltételekkel vannak számlák és amikor még nem volt elterjedt az ingyenes KP-felvét, jól jött a Junior számla meg a zótépé sűrű ATM-jei. De amit már mint munkavállaló akartak lenyomni a torkomon, az több volt, mint rablás.

Az Elláról én is jót hallottam, és mint kiegészítő bankszámla nagyon jó alternatíva pénz parkoltatáshoz, főleg, ha van otthon interneted.

Bakter 2007.10.02. 18:12:17

OTP Elektronikus szlacsomag:

Eseti átutalás OTPDirekt internetes szolgáltatáson keresztül bankon kívül belföldre forintban:

Eseti átutalás OTPDirekt telefonos ügyintézői szolg. bankon kívül belföldre forintban:

Forrás: Hírdetmény érv. 2007. aug. 1-től.
Nagy összegre vonatkozó megjegyzést nem találni, hogy eltérő lenne a fentiektől.

Balazs 2007.10.02. 18:37:23

Nekem hamar sikerult megszabadulni az OTP-tol, gyors es udvarias kiszolgalas, 15 perc alatt mar nem is voltam ugyfeluk :) Szinte rajuk se ismertem. Mindenesetre maradok elegedett CIB ugyfel :D

Bakter 2007.10.02. 18:45:30

Lemaradt a lényeg a fentiekből:

OTP Elektronikus szlacsomag:

Eseti átutalás OTPDirekt internetes szolgáltatáson keresztül bankon kívül belföldre forintban: díjmentes

Eseti átutalás OTPDirekt telefonos ügyintézői szolg. bankon kívül belföldre forintban: díjmentes

Forrás: Hírdetmény érv. 2007. aug. 1-től.
Nagy összegre vonatkozó megjegyzést nem találni, hogy eltérő lenne a fentiektől.

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2007.10.02. 18:56:18

A CIB internetes bankjához azért nem fogok dicsőítő ódát írni...

Boróka 2007.10.02. 19:17:45

Rövid sztori CIB -ről.

Nagyikámmal közösen voltunk a fenti bankban, ahol nekem már akkor pár éve volt számlám. Előtte nap mondtam neki, hogy bankba kell majd mennünk, erre ő szendviccset készített, amit a várakozási idő alatt kellett volna megegyünk. :D (OTP -hez volt szokva)

Miután megérkeztünk és leültünk két süppedős bőrfotelbe én 3 perc után sorra kerültem és mire visszaérkeztem a biztonsági őr hozott a Nagyinak egy pohár vizet a félig elfogyasztott szendvicshez. :D

Nem kellett győzködnöm, másnap végigülte a sort az OTP -ben, felmondta a számlát és azóta is a CIB -nél van. (Az egész család)

Az OTP nem alternatíva, hanem egy megkövesedett dinoszaurusz aminek a múzeumban volna a helye...

tenno 2007.10.02. 19:23:05

Bakter: nem tudom honnan vetted azt a hirdetményi szöveget, mert én csak aza alábbit találtam: "Ha lakossági forint számlájáról telefonos ügyintézőinknél indít eseti forint átutalást, a bankfióki díjból 25%-os kedvezményt adunk. Még kedvezőbb, ha ilyen megbízását az internetes, Aktív SMS vagy WAP szolgáltatásokon keresztül adja meg, hiszen így csupán a bankfióki díj felét kell megfizetnie." Pontosabban: bankon belül(!!!) forintban: 0,10% (min. 100 Ft / max. 1.000 Ft) NA köszi!!!

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2007.10.02. 19:43:29

tenno:

Az illető az elektronikus számlacsomagból idézett, míg te a lakossági folyószámláról.

tenno 2007.10.02. 20:01:14

No igen, de már megint havi díjért: 1290 Ft...
Külföldön (pl. Németország) a tranzakciós díjak a töredékei a magyarnak és a készpénzfelvétel bármilyen automatából ingyenes, ugyanis azt a törvény írja elő, hogy a lakos a saját pénzéhez ingyen juthasson hozzá...

rere 2007.10.02. 20:02:14

tenno: Nana, tudod te mi mindent kell megtenni egy bankon beluli atuttalashoz?? Adatbazisban egyik rekordbol levonni, a masikhoz hozzaadni, nem megy az csakugy, olcson... legalabb 0.001 masodperces muvelet, a szamityogep meg draga am!

prof. Farkas Dániel 2007.10.02. 20:03:18

A CIB Java-s Interentbankját kifejezetten jónak tartom. Ha magánszemélyként szeretne vki számlát nyitni, akkor pedig kifejezetten a CIB-et ajánlom.

prof. Farkas Dániel 2007.10.02. 20:04:09

A CIB Java-s Interentbankját kifejezetten jónak tartom. Ha magánszemélyként szeretne vki számlát nyitni, akkor pedig kifejezetten a CIB-et ajánlom.

zentay 2007.10.02. 20:18:18

Lehet, hogy az OTP picit drágább, mint egyes más bankok, bár nyilván attól is függ, milyen szolgáltatásokról van szó. De csak ezért a havi néhány száz forintért átvinni 5 közüzemi számlát, 2 munkahelyet, és egy rakás apróságot nem fogok. Mire visszajönne a sok hercehurca ára, lehet, hogy az a bank emel árat, ahova átviszem.

A működésükkel pedig nekem eddig semmi bajom nem volt, az internetes felület korrekt, a fiókokban lehet, hogy régebben sokan voltak, de ez ma már egyre ritkább, az ügyintézők velem mindig normálisak voltak, a közei fiók ügyntézője látásból megismer, pedig mióta internet van, félévente sem megyek be.
Sőt a biztonsági őr is mindig udvarias, ha meg bankrabló jön, lelövi, nincs kecmec, az a dolga.

A CIB bankról meg annyit, hogy apámnak ott volt számlája, mikor meghalt, a közjegyző hivatalból kérte hogy nyilatkozzanak. Mikor már három hónap eltelt, és nem jött válasz, elkértem a tértivevény adatait a közjegyzőtől, és elmentem a CIB bank központjába (ott vették át a tértivevényes levelet), hogy akkor most hol is a levél, amikor átvette ez és ez, és mikor válaszolnak már, akkor elküldtek az illetékes fiókba, ahol közölték, hogy őnekik a központ nem küldött semmit. Nagyon sajnálják, de a levél elveszett, küldje újra a közjegyző. Na ide se megyek többet...

Tibee 2007.10.02. 20:20:43

Dehát nem értem miért mentek el az otp-ből. Szegény csányi így hogy fog meggazdagodni? Ja, hogy már kőgazdag? Én is neki tejeltem, de volt eszem és otthagytam!

tenno 2007.10.02. 20:22:01

rere: Teljesen igazad van, ezért azt gondolná az ember, hogy nem is lehet pénzt kérni ezért (illetve alig), CSAKHOGY: amíg emberek tömegestül képesek a semmiért fizetni hülye lesz a bank ezt a plusz bevételi forrást eldobni. Pedig már van más alternatíva...
Vajon miért van az, hogy az OTP minden évben úgy 40-50% körül növeli a profitját...??!! Vajon ez megfelel a piac törvényeinek...??? Hogy örülnék ha lenne egy cégem, mely minden évben 5%-al növelné a nyereségét az előző évhez képest...

JD 2007.10.02. 20:28:46

Az ELLA bankot dícsérőknek azt azért a figyelmébe szeretném ajánlani, hogy valószínűleg nem sokáig marad meg a havidíj-mentesség.
Egy ismerősöm ajánlására tavasszal nyitottam ott vállalkozói számlát jó magas számlanyitási díjjal. Gondoltam sebaj, hiszen nincs havidíj, úgyhogy hosszú távon megéri. Igen ám, azonban a bankot felvásárolták, és (gondolom az új tulajdonos új stratégiája alapján) nyártól már 890 Ft-ot kell fizetni havonta az egyéni vállalkozóknak. Ennél azért bármelyik "hagyományos" bank tud sokkal jobb konstrukciót is. Ráadásul megszüntetni sem egyszerű, mert miután bejelentettem, még vagy egy hónapig élt a számla (+1 havi díj), és még számlamegszüntetési díjat is kellett fizetnem.
Szóval vigyázzatok az ELLA-val, én is jól megszívtam. Nem hiszem, hogy a lakossági ügyfelekből ne próbálnának meg majd még több pénzt kisajtolni, ahogy ezt a vállalkozókkal is megcsinálták.

JD 2007.10.02. 20:30:02

Az ELLA bankot dícsérőknek azt azért a figyelmébe szeretném ajánlani, hogy valószínűleg nem sokáig marad meg a havidíj-mentesség.
Egy ismerősöm ajánlására tavasszal nyitottam ott vállalkozói számlát jó magas számlanyitási díjjal. Gondoltam sebaj, hiszen nincs havidíj, úgyhogy hosszú távon megéri. Igen ám, azonban a bankot felvásárolták, és (gondolom az új tulajdonos új stratégiája alapján) nyártól már 890 Ft-ot kell fizetni havonta az egyéni vállalkozóknak. Ennél azért bármelyik "hagyományos" bank tud sokkal jobb konstrukciót is. Ráadásul megszüntetni sem egyszerű, mert miután bejelentettem, még vagy egy hónapig élt a számla (+1 havi díj), és még számlamegszüntetési díjat is kellett fizetnem.
Szóval vigyázzatok az ELLA-val, én is jól megszívtam. Nem hiszem, hogy a lakossági ügyfelekből ne próbálnának meg majd még több pénzt kisajtolni, ahogy ezt a vállalkozókkal is megcsinálták.

Bakter · https://www.otpbank.hu/OTP_Portal/file/Lakossagi_szla_ktg_H_20070801.pdf 2007.10.02. 20:32:11

Valóban, az elektronikus szlacsomag díjáról van szó.
Ld. link 4. oldal.

Valóban minden vackot leszámláz az OTP, minden pénzbe kerül. De ha nem kell személyes kapcsolatba kerülni velük, akkor nincs nagy baj. Az internetes bankjuk nagyon jó. Az 1300 Ft-os havidíj nem aggaszt. Pár száz Ft különbség nem indokolja a váltást. Abban is biztos vagyok, hogy egyik kutya, másik eb.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2007.10.02. 20:47:49

Ha jól emléxem, akkor a FVF és a GVH folytat egy vizsgálatot, hogy mennyire jogszerű és méltányos a számla felmondásánál a díj,és ez mennyire korlátozza a piaci verseny igazi kialakulását - bízom a (számunkra) pozitív változásokban.
És jó, hogy létrehoztad.

tenno 2007.10.02. 20:54:39

Én a szemléletet látom hibásnak, ami így néz ki: nem foglalkozok én vacak pár száz forinttal, illetve mit mond a bank: ez CSAK havi 150 forint, meg havi 40 Ft, stb.
1. Ezért vastagok a bankok, sajnos gyakran ezért tehetik meg, hogy magasak a díjaik, díjakat emelnek, szarnak az ügyfélre!
2. Én vagyok az ügyfél, én értem kellene kaparnia, ezért én akarok dönteni abban, hogy mi a sok és mi a kevés, ezért számoljon el nekem minden forintról!

tenno 2007.10.02. 20:56:19

Számla felmondásánál díj???? Jó vicc!! Ezt csak nálunk tehetik meg...

Q-rious 2007.10.02. 22:20:00

Nekem már több éve van az ELLÁ-nál számlám, (vállalkozói), és teljesen megváltoztatta a bakolásról alkotott képemet, nagyon meg voltam elégedve, de most én is azt mondanám, amit JD, hogy egyelőre nem érdemes ott nyitni számlát. Én is fontolóra vettem, hogy más bankra váltok, nem tartottam szimpi húzásnak az AXÁ-tól, hogy gyakorlatilag amint megvette, mindjárt "beköszönt" a 0 helyett közel 1000 Ft-os számlavezetési díjjal. :( Egyelőre nézelődöm, hogy hol milyenek a feltételek...

tenno 2007.10.02. 23:06:13

No ez az: elhúzzák a mézesmadzagot aztán meg jól megvágnak... no többek közt ezért nem szeretem a bankokat!

Lufi 2007.10.02. 23:17:29

Kedves tenno!

Te aztán nagyon nyomod a témát, van egy ismerősöm aki pont úgy gondolkodik és vélekedik az itthoni banki helyzetről mint te.
Teljesen igazatok van! 
Úgy gondolom, hogy ha egy bankot már megtisztelem a pénzemmel, akkor ne a tranzakciós- és számlavezetési jutalékokkal akarja a profitjának meghatározó részét kitermelni. Gondoljuk csak végig, ha egy egyszerű fogyasztói hitelt szeretnék fölvenni kb. 35-40% körüli kamattal lehet ideális esetben számítani. Ha viszont lekötöm a pénzemet, akkor jelenleg átlagosan 4 - 6% kamatot tudok az OTP-nél elérni. Magyarán az OTP minden kihelyezett 100 Ft után 6 Ft-tot fizet a számlatulajosnak /amennyiben leköti a pénzét/ és 40 Ft-tot kap a hitelfelvevőtől. Majdnem 7x a különbség ennél a kis példánál. Vajon melyik (legális) üzletágban tudunk 700%-os haszonkulccsal dolgozni???
Tisztában vagyok azzal, hogy ez egy nagyon leegyszerűsített számítás, de az tény, hogy a hitelkamat és a betétkamat között irreálisan nagy a különbség és még ez sem elég a bank „jövedelmezőségéhez” mivel rendesen szedi ugyebár a tranzakciós díjakat is....
Azt meg különösen szomorúnak tartom, hogy magasról szarunk a \"pár száz forintos havi és tranzakciós díjakra\". Pont ez a fogyasztói hozzáállás vezet ahhoz, hogy gyakorlatilag nincs Magyarországon verseny a bankok között mivel van egy mindenható OTP amely bármit megtehet -mert úgy sem váltanánk bankot- és a többi Bank amely gyakorlatilag az OTP-hez igazítja saját kondíciós listáit.
Végezetül; Németországban is van bankszámlám és tény, hogy a legtöbb automatából és a bankfiókban díjmenetesen vehetem föl a pénzemet, valamint díjmenetesen utalhatok mindössze havi 1,5 Euro-ért . Nem gagyi bank, hanem Németország harmadik legnagyobb bankjáról van szó. A legjobb, hogy az egész EU-ba, igy Magyarországra is ingyen tudok utalni, ugyanez visszafelé már sok ezer forintomba kerülne.
Talán érdemes lenne átgondolnunk a bankokkal szembeni hozzáállásunkat…

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.02. 23:23:05

Ősbankellenes ez nagyon jó. :)
Én sajna szoktam utalni külföldre és azért inkább bemegyek személyesen,nehogy máshova kerüljön a pénz. :(

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.02. 23:25:12

nálunk fizetni kell, hogy a saját pénzünket felvehessük :(

Manyika 2007.10.26. 16:31:13

Na, kipróbáltam ezt a "negyedik lehetőséget" az otp internetes felületén. Beírtam mindent szépen, hogy rendszeres átutalás, mettől, meddig, gyakoriság, ügyelve, hogy a ténylegesen megvalósuló tranzakciók száma 1 legyen. ;) El is fogadta a megbízást, sms-t küldött, beírtam a kódot szépen, majd mindennek a végén a hidegzuhany: "Hiba a tranzakció feldolgozása közben. *A háttérrendszer nem tudta végrehajtani a tranzakciót. Kérjük ellenőrizze a bevitt adatokat!"

Na, ennyit erről. :(((

tenno 2007.10.27. 14:22:40

No ezek szerint erre figyel az OTP, ami persze nem is meglepő, hiszen egy állandó átutalásnak az lenne az értelme, hogy legalább 2x teljesüljön... Egyébként a 4. lehetőséget barátom telefonon keresztül szokta eljátszani, ahol meg is szokta kérdezni az ügyfélszolgálatos, hogy ennek így mi értelem van, mire ő mondja, hogy annyi, hogy így tök ingyen lesz a tranzakció. És meg csinálják!!! Beadja a rendszerbe, az meg beveszi!!! Ha beveszi, hát csináljuk!!!

Buzigyuszi · http://www.buzigyuszi.hu 2008.09.28. 02:46:39

10 éve vagyok CIB-es, azóta megvető, gúnyos röhögéssel reagálok minden ÓTP ügyfélre, aki még büszkélkedik is vele, hogy ÓTP úgyfél. A többi idiótán csak sajnálkozom. És persze tisztelet a kivételnek, aki reális indokokkal tudja alátámasztani, miért van ott számlája. Ja persze és a magenta (hogy is van ez magyarul?) színű cégre is igaz ez.

pappa 2008.12.06. 21:10:27

Szerintem az Oti röhög a legjobbana markában, hogy még mindig ilyen sok ember képes náluk elhelyezni a pénzét, mikor a messze a legrosszabbak a feltételeik.
Most is adnak 13%-ot... ja, hogy 1 milla fölött, mikor a többi bank kb. 1 forintra is ad...
süti beállítások módosítása