Egy kis reklám...

Reklám telefon

Mi ez a blog?

Spórolj pénzt, időt, energiát... és egy "mi lett volna ha" kezdetű mondatoktól hemzsegő életet...

Friss topikok

Próbálj meg lelépni egy bankból...

2007.10.09. 09:57 | tenno | 6 komment

Címkék: bank

A kezdet: Ott takartam hagyni az OTP-t, mert szerintem egy kalap szar...

Az eset: Be a bankfiókba, aláírom a paírokat és kész... gondoltam én. 1 hónap múlva jön a számlaegyenlegem, ennyi meg - annyi. GRRR!! Ismét be a bankba kezemben a megszüntetést igazoló papírral (persze sorbanállás), mutatom a kisasszonynak, de ez kevés, egy újat kell felvenni. Ok, legyen! Egy hónap múlva újabb számlaegyenleg, miszerint még mindig a bank ügyfele vagyok. No most telefon, hogy mi a szentszar van? Közlik, hogy az anyabankom Eszetergomban van (én meg Pesten lakom) fáradjak oda be.. Na még mit nem!!! Egyébként ezek a bankok - és sok más szolgáltató is - úgy gondolja, hogy az embernek nincs máshoz se kedve meg ideje, mint idefáradni meg odafáradni. No ekkor már egy emelkedetteb hangú beszélgetés zajlott le, hogy nem fáradok sehova, kétszer már megtettem intézzék el.

A végeredmény:  És láss csodát sikerült... Ma már egyből telefonálnék, hogy oldják meg és kész! Dehogy mennék be mégegyszer!!

Más bankból is ilyen nehéz távozni?

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolj.blog.hu/api/trackback/id/tr24190997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darkman 2007.10.09. 15:57:16

OTP-től én angolosan távoztam, pedig más fiókban szüntettem meg a számlámat mint ahol nyitottam. Kb. negyed óra volt, a kártyát le kellett adnom, különben azt kifizettették volna velem, de szerencsére megvolt minden. Aláírtam 5 dolgot, mondta a nő, hogy még egy kivonat fog jönni 0 Ft-tal, meg esetleg még egy, de ne aggódjak, az már nem jelent semmit, a számlázási rendszer kissé lassan szinkronizál. És lám azóta semmi nem jött tőlük még egy kis postai alapú spam se.

manor 2007.10.09. 23:08:46

Nagyon sokszor az ügyintéző jóindulatán múlik, hogy hajlandó-e a backoffice ügyeket intézni, értesíteni a másik fiókot, stb. Szóval akár bankon belül is lehet ég és föld a különbség a szolgáltatás minősége között.

kolas 2007.10.10. 10:53:12

Igazad van Manor, csak azért az fura, hogy nekem is és más ismerőseimnek is az OTP-nél voltak hasonló jellegű problémái...

Kriszta 2007.10.25. 12:40:22

Nekem a Bp Bankkal volt ilyen esetem néhány éve. A főiskolán (Esztergomban) nyitottak nekünk bankszámlát, hogy arra utalják az ösztöndíjunkat. Akkor lett gond, amikor a második év után átjelentkeztem egy másik főiskola ugyanolyan szakára (Nyíregyháza). Ez a főiskola viszont az OTP-vel állt kapcsolatban, ezért nyitottak nekem egy OTP-s számlát is. Nem akartam két bankszámlát is tartani, ezért meg akartam szüntetni az elsőt. Hiába volt Nyíregyházán is BBank fiók, ott nem szüntették meg, Esztergomba kellett mennem elintézni a dolgot.

kuka 2007.10.27. 14:12:06

Kriszta ez érdekes, nekem is ugyanez volt és szintén az esztergomi bankkal ... :-)

cydor 2007.11.24. 11:57:19

én K&H-val ugyanígy jártam
végüligen komoly felmondási költségek árán, de megszabadultam tőlük. (egyik ismerősöm kiverte a hisztit, hogy lenyugtassák a fiókvezető jött hozzá, 10 perc alatt költségmentesen megszüntették a számláit, és kp-ben ki is fizették neki.
igen, a botrányt mindegyik igyekszik kerülni, és megfelelő szavakat megfelelő hangerővel kell használni, onnantól minden olajozottan megy!
jah OTP-ről meg ne is beszéljünk! szerencsére soha nem vitt rá a hülyeség, hogy szerződést kössek velük (vagy nem volt türelmem kivárni a sort!? :-)
süti beállítások módosítása