Egy kis reklám...

Reklám telefon

Mi ez a blog?

Spórolj pénzt, időt, energiát... és egy "mi lett volna ha" kezdetű mondatoktól hemzsegő életet...

Friss topikok

Miért kell fenyegetőzni, hogy történjen végre valami...??

2007.10.04. 21:00 | tenno | Szólj hozzá!

Címkék: biztosító fenyegetőzés

A kezdet: Belémjöttek, ezért nyomás a biztosítóhoz, minél hamarabb szerettem volna megjavítva visszakapni a kocsimat.

Az eset: A biztosító társaság közölte, hogy van egy állandó partnerük, ők végzik  a kárfelmérést és intézik a javíttatást. No fel is hívtam ez a partnercéget, ahol tájékozattak, hogy 3 napon belül kijönnek a lakásomra és elvégzik a felmérést - jól is hangzott. A 3. nap végefelé telefonáltam, hogy mi lesz, mire közölték, hogy még 2 napot kell várnom... no jó ennyit kapnak még gondoltam, de felhívtam a figyelmüket, hogy 3 nap múlva kell a kocsi mindenképp. No másnap - rutinosan - ismét telefon, hogy akkor mikor is jönnek, válasz: Ó sajnos a héten már nem megy, csak jövőhéten. BUMMMM!! /vérnyomás egekben, agyam robban/ Egy kis nyugalmat erőltettem magamra, majd közöltem, hogy ez esetben jelezni fogom a biztosító társaságnál, hogy a partnercégük nem az ígéretüknek megfelelően látja el a munkáját és le is tettem a telefont.

A végeredmény: Nem telt el 5 perc, máris hívtak (nyílván valami magasabb beosztású ürge volt), hogy akkor ma mikor jöhetnének...?

Mondjátok meg: miért nem tudják normálisan ellátni a munkájukat? Miért kell az ügyfélnek fenyegetőzni?

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolj.blog.hu/api/trackback/id/tr40186345

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 186345 2019.08.13. 22:56:47

Azeroth életre kel - Kritizátor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása