Nemrég írtam, hogy a Szolgáltatók általában nem törődnek a meglévő Ügyfelekkel. Nos van jó példa is, ugyanis a minap ismerősöm megelégelte a 8 ezer valahányszáz forintos havi díjat a UP Directnél és gondolta, hogy Digi TV-re vált. Az ügyfélszolgálatnál közölte szándékát, ahol egyből felajánlottak neki egy 4 ezer valahányszáz forintos új havi díjat. Szóval megéri néha alternatívát keresni...
Németországban pl. ha bemész egy "közértbe" és megakarsz venni egy hibás csomagolású terméket, a pultok között rohangáló "sima" alkalmazott a kérésedre áthúzza az eredeti árat és ráír egy sokkal kedvezőbbet, csakhogy megvedd azt. És bizony ezt meg is teheti! Képzelem, mekkorát nézne nálunk ilyen esetben az alkalmazott... Pedig, szerintem egy a cél: az elégedett vevő!
No szép 4 napot mindenkinek, én is lépek pihenni!