Az eset pont most történt velem 1 hónapja...
Rendeltem egy Adsl szolgáltatást, aminek a beüzemelése a vállalt határidőhöz képest 2 hetet csúszott. Ez engem elég érzékenyen érintett, mert a korábbi internethozzáférésemet már lemondtam. A panaszomat meg is írtam a cégnek, mire ők válaszoltak is levélben, ahol elismerték az esetet - nem várt műszaki hibára hivatkozva. Nos egy cég ilyenkor több dolgot tehet. Ha én lennék - és ahogy ez jobb helyeken (főleg külföldön) megy - pl. elengednék egy hónap díjfizetést vagy küldenék egy ajándékcsomagot vagy mittudommén, de mindenesetre ez egy olyan gesztusértékű dolog lenne, ami egy ekkora Szolgáltató számára gyakorlatilag nulla költséget jelentene, ellenben az Ügyfél úgy érezné, hogy igen, itt figyelnek rá, fontos a Szolgáltatónak, megbecsülik. Ehhez képes én kaptam 7 nap kedvezményt... Vow! Ez ám a nagylelkűség!
Volt már akit megajándékozott a Szolgáltató, hogy hibáját feledtesse??