Megmondom őszintén a tapasztalatim alapján siralmasnak - bár egyre javulónak - tartom a banki helyzetet Magyarországon. Ez egyrészt a törvényi szabályozásnak is köszönhető, melyek megengedik az Ügyfél teljes mértékű kizsigerelését és a hatalmas profit termelését. Nálunk a fogyasztói hitelek kamatai messze nincsenek arányban a betétek banki kamataival, nálunk gyakran fizetned kell, hogy a saját pénzedhez juss, amit addig a bank kénye kedve szerint használt, a tranzakciós díjak szintén irreálisan magasak, mindezek mellett meg árgus szemmel figyelnem kell, hogy mit csesznek el az ügyintézök és mehetek reklamálni, hogy írják jóvá a tévedésüket. Sajnos nem ritka, hogy én, mint ügyfél jobban ismerem az ő kondíciós listájukat, és bizony gyakran az ügyintézőtől függ, hogy mennyire problémás egy-egy ügylet elintézése...
Én legalábbis így látom, cáfoljátok (vagy erősítsetek meg), mert azért jó lenne pozitívumot is hallani.