Egy kis reklám...

Reklám telefon

Mi ez a blog?

Spórolj pénzt, időt, energiát... és egy "mi lett volna ha" kezdetű mondatoktól hemzsegő életet...

Friss topikok

Van jó példa is...

2007.10.20. 13:45 | tenno | Szólj hozzá!

Nemrég írtam, hogy a Szolgáltatók általában nem törődnek a meglévő Ügyfelekkel. Nos van jó példa is, ugyanis a minap ismerősöm megelégelte a 8 ezer valahányszáz forintos havi díjat a UP Directnél és gondolta, hogy Digi TV-re vált. Az ügyfélszolgálatnál közölte szándékát, ahol egyből felajánlottak neki egy 4 ezer valahányszáz forintos új havi díjat. Szóval megéri néha alternatívát keresni...

Németországban pl. ha bemész egy "közértbe" és megakarsz venni egy hibás csomagolású terméket, a pultok között rohangáló "sima" alkalmazott a kérésedre áthúzza az eredeti árat és ráír egy sokkal kedvezőbbet, csakhogy megvedd azt. És bizony ezt meg is teheti! Képzelem, mekkorát nézne nálunk ilyen esetben az alkalmazott... Pedig, szerintem egy a cél: az elégedett vevő!

No szép 4 napot mindenkinek, én is lépek pihenni!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolj.blog.hu/api/trackback/id/tr56202065

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Download site 2019.03.16. 05:19:53

auto becker kempen - Free printable graph paper microsoft

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása